- Lårhögt

En trend jag verkligen gillar justnu är dom lårhöga stövlarna! Dock tycker jag att det känns lite för porrigt & lite för vågat för mig. Det beror ju dock på vad man har till som med allt annat, men tror nog inte riktigt att jag skulle passa i det, jag som är så himla liten haha :) Men jag tycker att det är så SJUKT snyggt och sexigt, och kanskekanske vågar jag på mig att köpa ett par lite senare i höst/vinter. Vi får väl se! Jag har dock ett par som går en bit över knäna (alltså lårhöga), men dom har ingen klack alls, helt platta är dom. Men det kanske kan vara snyggt det också, men det allra snyggaste är ju om det är en riktigt hög klack tycker jag!

Kolla bara dom här:

Topshop Boots, Balenciaga Bag

Zara Jacket, Topshop Thigh-high Boots


Dom här från Tophop skulle jag inte tacka nej till:





Vad tycker ni? Är det något att satsa på i höst/vinter? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0