- How to deal

Idag har jag varit hemma från skolan igen, och idag blev det plugg för hela slanten haha! Gjorde först klart en svenskauppgift sen pluggade jag till ett historiaprov jag har imorron. Och imorron blir det äntligen skola igen! Eller inte, men jag vill inte missa mer skolarbete nu faktiskt. Har bara varit på en enda lektionen den här veckan, den första i måndags, matte, sen gick jag hem och igår och idag var jag hemma.

Men jag är frisk nu iallafall! :) Eller nja, inte helt kanske, men halvt iallafall. Merdin var här idag en stund, vi tog en promenad och kollade lite på TV och så. Såg på Idol nyss också, annars har jag inte gjort så mycket mer idag.

Imorron efter skolan ska jag shoppa lite tror jag, har spanat in ett par skor jag vill ha, men får se hur det blir med den saken! Har glömt att visa er lite nytt jag köpt, men ni får se allt på en gång sen.

.. Just det, pappa kom hem ifrån Kroatien igår och jag bad honom att köpa en mascara till mig på Taxfreen på flygplatsen, och han köpte en Chanel mascara, får visa er en bild på den sen, men den är nog jättebra! Jag har faktiskt aldrig ägt något från Chanel över huvud taget hahaha, brukar ju köra på lite billigare smink annars, som Loreal, Maybelline & MaxFactor 

Nästa: SÄNGEN! Vi hörs imorron, PUSS.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0