- Friday

FRIIIIDAY! Så himla skönt. Idag har jag först varit i skolan, sen blev det stan för lite shopping, sen hem & sen åkte jag och min familj och titta på basket, Dolphinsmatch då, för pappa hade VIP biljetter, det var faktiskt jättekul, mycket roligare att titta på än fotboll! Mycket folk också så det va kul :) Matchen var slut runt 9, då åkte vi hem och nu sitter jag och kollar lite halvt på film, "Mona Lisas leende" som går på ettan, den är ganska seg men ganska bra ändå. Snart ska jag gå och lägga mig faktiskt, ska bli så himla skönt att få SOVA, har längtat efter det hela veckan! Imorron blir det fest iallafall, eller fest & fest, konsert, men det ska bli SÅÅÅ kul! Så det ser jag fram emot :)

Har köpt lite nytt på senaste tiden som jag inte visat er, bland annat detta (orkar inte ta kort):

Sammetsklänning från Bikbok (riktigt tajt & snygg på) - 199 kr.



Skinnkeps från Monki - 100 kr.


Det var allt jag hade att visa för den här gången :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0