- Dålig dag

Förlåt för sjukt dålig uppdatering, men ibland blir det tyvärr så. Idag har jag iallafall haft en sjukt jobbig och lång skoldag, onsdagar kommer bli mina nya absoluta "hat-dagar" som jag brukar kalla dom. Sen har jag haft en dålig dag nu efter skolan också, sjukt mycket jobbigt som hänt. Jag är inte på världens bästa humör idag som ni kanske märker.

Dom senaste dagarna minns jag inte vad jag har gjort. Mest varit i skolan, pluggat & så tror jag väl. Och nån frågade om jag har bilder från lokalfesten i lördags, och NEJ det har jag inte.


Men nu vill jag bara sova, är så himla trött. Vi hörs, puss.



Kommentarer
Postat av: seelmaa

hoppas de blir bätte:)

2009-09-02 @ 23:06:30
URL: http://alwaysthere.blogg.se/
Postat av: ..

vad har hänt ? berätta

2009-09-03 @ 16:37:59
Postat av: Anonym

jag älskar dig ..

2009-09-04 @ 16:14:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0