- Torsdag

Sitter i skolan och skriver nu, har samhällskunskap. Förlåt för att jag uppdaterade så dåligt igår (inte en enda gång!) men direkt efter skolan åkte jag och Merdin hem till mig och hade det mys, har inte träffat han på 4 dagar, så ville vara lite med han. Han hade köpt massa presenter till mig igen, så himla gullig är han, bla lite massageoljor typ som luktade choklad, körsbär & mint. Och för er som inte vet så är han JÄTTEDUKTIG på att massera, så det var skönt, haha :) Så igår luktade jag choklad hela dagen! Jag ville äta upp mig själv haha, men tyvärr var det inte ätbart. Så jag hade en mycket mysig onsdag! Tack för det älskling <3

Nu ska jag fortsätta jobba lite, vi ska planera en resa till en diktatur (inte på riktigt) och jag har valt Burma! Idag blir det bara plugg, har nämligen ett stort prov i naturkunskap imorgon. Men vi hörs nog senare, PUSS!


Kommentarer
Postat av: hanna

hejpådej :) gud alltså vad fin blogg du har :) om du gillar min blogg kan vi gjärna följa varandra i bloglovin, för jag har iaf lagt till dig nu :)

2009-10-15 @ 15:12:11
URL: http://flickanheterhanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0