- Tisdag

Vanlig skoldag idag, förutom att vi hade matteprov sista lektionen. Det gick sådär, känns inte helt bra faktiskt.. men vi får väl se. Efter skolan kom mami och hämtade mig, då var min kusin med så vi åkte hem och fixade naglarna. Den här gången fick det bli lite tiger inspirerat, & jaaa, jag gillar djurmönstrat, med ränder, guld, brunt, glitter & så. Det blev jättefint! Kan visa en bild sen. Har haft leopard, zebra och tiger nu :) Nästa gång blir det något som inte är djurmönstrat, men det finns så mycket fint, så jag får alltid beslutsångest när jag ska välja mönster haha.

Resten av dagen har jag bara pluggat & sett på The Hills. Kl 21.00 börjar Desperate housewives också! Imorron har jag spanskaprov, och jag känner mig jätte säker och förberedd, så det känns bra!

Har inget speciellt att skriva, händer inte så mycket nu under dagarna förutom plugg, det är ju så mycket nu innan lovet. Men nu är det bara 8 skoldagar kvar, sen är det LOV! Så skönt :)

Vi hörs sen, PUSS!


Kommentarer
Postat av: thea

Fin Blogg!! :D

2009-10-13 @ 22:58:45
URL: http://theaen.blogg.no
Postat av: Anonym

diggar din blogg den e fett skön (: förresten har frågestund i bloggen nu , skulle vara jätte snällt ifall du kunde skriva en fråga så det blir roligare för mej att svara sen ! peace n love <3

2009-10-14 @ 15:06:28
URL: http://nimanouvic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0