- SVAREN

Nu kommer svaren på frågorna ni ställde i frågestunden :)

Vad tycker du om din skola och klass? vad vill du jobba som sen?
- Jag trivs jättebra med både min klass och min skola. Jag är glad att jag valde Kungsgård, och jag känner ju många i min klass sen innan. Efter gymnasiet vet jag inte riktigt vad jag vill göra, funderar på att ta ett år ledigt efter trean, där jag kanske åker utomlands och jobbar som reseledare och bara har kul, och sen börjar jag plugga. Något jag funderar på att ha som yrke sen i framtiden är journalist, jag älskar att skriva!

Vilket politiskt parti håller du på?:)
- Oj, sånt där har jag ingen koll alls på. Och ska jag vara ärlig så bryr jag mig inte just nu. Men när jag blir 18 ska jag skaffa mig lite mer koll, klart man ska rösta!

Hur är det mellan dig o merdin och finns det andra killar du gillar?
- Just nu är det bra, och nej det finns det verkligen inte.

Har du hållt på med ngn sport? :) är det sant att du spela fotboll i 5 år? ;D / japaniiiko (H) haha <3
- Haha jaa Kimi jag har hållt på med massa sporter, jag har spelat fotboll väldigt länge (både när jag var liten och när jag blev lite äldre), men det slutade jag med för några år sedan. Har även dansat mycket - Balett, street, disco, show är det jag kan komma på nu! (Förresten Kimi, jag har inte fått tag på engelskaglosorna än, jag lägger upp dom här så fort jag fått dom! Puss på dig Japaniiiko)

vad har du i bh storlek ?
- Hm, konstigt att ni intresserar er för sånt, men jag har oftast 75b. Det varierar lite faktiskt, i olika bhar.

och vilket är ditt favorit PLAGG i din garderob
( förutom skor ) !! <33333
- Min korta skinnjacka i biker modell från Ginatricot :) Använder den nästan varje dag till allt!

och hur applicerar du rouge ?
- Jag använder mig av en stor rougeborste och bara sveper över kinderna lite lätt :)

vad brukar du använda för smink en vardag? :) till fest? vad har du för sminkprodukter och har du några sminktips? (:
- En vardag tar jag först foundation (Maxfactor colour adapt), sen rouge (MAC), sen fyller jag i mina ögonbryn (Loreal), sen lägger jag eyeliner (Lumene), sen mascara (Chanel), sen oftast något läppglans. Till fest gör jag ungefär likadant fast då använder jag nog någon ögonskugga också + röda läppar när jag får lust. Mitt sminktips - Fokusera på ögon och läppar till fest! Snyggt med sotade ögon och röda läppar.

vad anser du är den viktigaste kvaliten hos en kille?
är utseende så viktigt, om han verkligen är snäll och en bra människa?
-
Utseende är viktigt, men inte viktigare än insidan. Man faller för utsidan, men det är insidan man blir kär i. Det viktigaste hos en kille för mig är att han behandlar mig bra och verkligen kan visa att han älskar mig och att det är just mig han vill ha. Han ska också kunna vara kärleksfull och romantisk, jag älskar sånt! Sen är det ju självklart viktigt att han är snäll, omtänksam och att han kan få mig att skratta. Kärlek är underbart!
´
Har det hänt att dajana försört mellan dig & merdin?
- Nej, det har det inte.

Har merdin gjort något så du kännt dej jätte avendsjuk (:
- Ja, det har han. Behöver inte nämna vad :)

får du ofta klagomål att du e bortskämd osv ? om du får de vad brukar säga till dem ?
- Nej, det har jag inte fått :)

har du dåligt självförtroende?
känner du dig ibland osäker i skolan?
är du säker i skolan eller är du lite rädd för dom äldre, nu när du är minst?
jätte bra blogg oh du är jätte söt :D

- Tack så mycket! Nej, jag tycker att jag har ganska bra självförtroende faktiskt. Brukar inte känna mig osäker i skolan, trots att jag är minst haha! Tycker faktiskt inte att det känns som en jättestor skillnad på oss ettor och sen treorna.

blir inte ditt hår slitet när du plattar håret ofta ? eller det kanske du inte gör ? men det är väldigt rakt och skinande i alla fall <33
- Tack så mycket! Jo, mitt hår är JÄTTESLITET. Jag måste verkligen klippa det, men jag vill inte. Så fort jag går till frisören klipper dom alltid bort så mycket, och nu har mitt hår hunnit bli riktigt långt, och det är så jag vill ha det. Och jo, jag plattar det varje dag :)

har du några kropps komplex eller har du haft det när du varit yngre ?
- Hm, nja, förr tycke jag alltid att jag var för smal och ville alltid gå upp i vikt, nu är jag betydligt mer nöjd med min kropp än jag var för ett tag sen, men skulle fortfarande vilja gå upp några kilo bara, HÖGST fem.

Har du någon gång varit deppig för ditt utseende? Och vad är ditt största kroppkomplex ? :) puss <3
- Deppig och deppig, ibland när jag fixar mig och det inte blir som jag vill kan jag bli jävligt sur haha, men inte deppig. När jag inte hittar något att ta på mig blir jag också jättesur, men aldrig deppig. Jag är nöjd med mitt utseende! Visst finns det saker jag skulle vilja ändra på, men inget som jag verkligen stör mig på. Kroppskomplex har jag inget speciellt, men skrev här ovan om det.

Hur många besökare har du varje dag?
- Ca 200 st.

Om börjar 8 på en skoldag när måste du vakna?
dvs hur lång tid tar du för att fixa dig?

- Om jag börjar 8 måste jag åka hemifrån SENAST kvart i. Men då går jag upp ca halv 7 :) Tar oftast inte mer tid än en timme på morgonen.

vad gör du för att ditt hår ska bli så fint?
- Tvättar det ca varannan dag, plattar det varje dag, det är det enda :)

vilka småbloggar läser du?
vilka storbloggar läser du?
- Läser inte så många småbloggar, bara mina vänners och såna jag känner och ganska många som bor här i Norrköping. Storbloggar läser jag Kenzas, Paows, Kissies & Dessies.

är du oskuld?
- Nej.

vad älskar du mest hos dig?
vad hatar du mest hos dig?
- Det jag älskar mest hos mig själv är att jag är en glad, härlig tjej som älskar att ha kul! Jag älskar även att jag är en smart och bra tjej. Utseendemässigt älskar jag mitt hår och mina läppar. Det jag hatar mest hos mig själv.. hm, det var svårare. Jag hatar att jag är beroende utav andra och att jag är så beroende utav närhet och att jag hatar att vara själv, då känner jag mig ensam. Utseendemässigt finns det inget jag hatar, men jag skulle gärna få snyggare ögonbryn (jag gillar inte mina) och snyggare tänder, det är så snyggt med kritvita tänder! Större bröst skulle jag också vilja ha, hahaha.

hur fixar du ditt hår på morgonen?
- Plattar det bara.

är du rik?
- Nej, det tycker jag inte. Men inte fattig heller! :)


Tack så mycket för alla frågor, ni är bäst. PUSS!


Kommentarer
Postat av: sara

hur många har du haft sex med ? ^^

kanske lite privat men svara om du vill.

2009-10-11 @ 23:39:27
Postat av: Anonym

va inte du tsm me esco lr

2009-10-12 @ 01:51:16
Postat av: Anonym

hahahahah esco? så lågt sjunker du väl inte carroo:O ?!!! aaaa titta ip adressen du vet vem de e :)

2009-10-14 @ 22:55:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0