- STOLT

Nu är jag stolt över mig själv. Direkt när jag kom hem från skolan, vid 4, så satte jag mig ner och pluggade, sen gjorde jag klart 2 inlämningsuppgifter och pluggade lite till ett prov jag har på torsdag, sen TRE TIMMAR senare slutade jag. Jag som alltid brukar skjuta upp det till sent på kvällen tog istället tag i det direkt när jag kom hem! Wie! Mycket skönare att ha det klart för IDAG iallafall, imorgon är en annan femma ;)

Har inget roligt att blogga om faktiskt.. Tror att jag ska ha en frågestund snart, det är alltid kul! Kanske startar den ikväll, får se. Men den får nog hålla på tills slutet av veckan isåfall, får ju inte så mycket frågor annars. PUSSIS sålänge


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0