- Söndag

Hellooo! Söndag = segdag, mysday, pluggdag, sovadag, ja whatever! Ni kanske förstår vad jag har gjort idag då, vaknade runt 1-2, låg kvar i sängen i någon timme, gick sedan och la mig i soffan framför tvn, såg på massa avsnitt av Desperate housewives, Greys anatomy, My super sweet 16, Ghost Whisperer osv! Sen satte jag igång och pluggade lite, blev inte mycket gjort men en av dom 4 saker vi har den här veckan är klar nu iallafall!

Ikväll är det söndag vilket betyder Kommissarien och havet, för er som inte vet vad det är det svenska deckar filmer som spelas varje söndag, tror dock det är den sista idag. Dom brukar iallafall va ganska spännande, lite Beck liknande! Iallafall kl 21.00 på fyran ikväll.

Mycket TV har det blivit idag haha, nu tittar jag lite halvt på One tree hill, sen är det Top model, sen Ensam mamma söker & sen Kommissarien och havet. Haha!

Förresten, jag kom på att Desperate housewifes börjar ju nu igen på tisdag igen! Yey, äntligen! Jag har verkligen längtat. Desperate Housewives är faktiskt min absoluta favorit serie.

Nu har ni fått ett inlägg om mycket tv hahaha, men jag har inget intressant att skriva.



Uppdaterar lite senare, PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0