- Segt

Seg dag idag, har bara varit med Merdin, vi har sovit och bara slappat. Har även spelat spel på Facebook halva dagen, jag har blivit beroende! Inte bra.. Har inget roligt att skriva, jag är så himla UTTRÅKAD och längtar bara till helgen.. Ser fram emot att FESTA & shopping med mams&paps. Ska införskaffa mig lite nya vinterkläder, vinterskor och stövlar & annat man behöver till vintern. Funderar på att åka till Linköping för att shoppa, dom har nämligen Bianco Footwear där ju, och Bianco har sjukt snygga skor!

Imorgon har jag lust att gå på bio, eller kanske bowla, eller typ åka till Finspångs badhus (mycket bättre, roligare & fräschare än Centralbadet här i Norrköping) & sen behöver jag SOLA SOLARIUM! Jag har blivit så himla blek, och jag hatar det.

Nu orkar jag inte skriva mer. Återkommer när jag har något roligare att skriva. PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0