- School

Nu sitter jag i skolan och har företagsekonomi, har inget att göra förutom att plugga till provet på torsdag.. och det gör jag nog bäst hemma. Så himla mycket plugg har vi den här veckan att det är sjukt! Något varje dag ju. Såhär ser det ut:

Måndag: Engelska uppgift inlämnad, engelska glosor.
Tisdag: Svenska uppift inlämnad, samhälls uppgift inlämnad.
Onsdag: Spanskaprov.
Torsdag: Företagsekonomiprov.
Fredag: Kommer inte på just nu? Haha

Menmen, bara att plugga på! Det jag oroar mig mest över är spanskaprovet som är på två kapitel och företagsekonomiprovet som är på tre kapitel. Ganska mycket att lära in..

Efter skolan ska jag hem direkt och plugga, KUL LIV. Haha, men nu ska jag plugga på engelskaglosorna som jag helt hade glömt bort.. Hörs senare, PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0