- Måndag

Nu sitter jag här med ett linne och två par stickade tröjor över, två par mjukisbyxor, två par strumpor (ett par av dom är tjocka sockor) + mössa på huvudet. JAG FRYSER! Hoppas jag inte är på väg att bli sjuk igen bara..

Idag var det skola som vanligt, inget speciellt hände, fick reda på att jag var FEM POÄNG ifrån MVG på företagsekonomiprovet.. blev nöjd men samtidigt besviken. Fem jävla poäng?! Jaja.

Fick en present av Merdin förut idag, jätteglad blev jag. En skinnväst jag länge velat ha från H&M:



Tack älskling!

Nu ska jag plugga lite, har nämligen tre prov den här veckan i matte, spanska & naturkunskap. PUSS!


Kommentarer
Postat av: s.

Hejsan.



sjuk idag. väldiiiiiigt segt :(



men iallafall kolla gärna in min blogg och kommentera.



puss o kram

2009-10-13 @ 18:07:16
URL: http://endastdinsanna.blogg.se/
Postat av: Anonym

du har världens gulligaste pojkvän ! men du förkänar det åxå <33

2009-10-14 @ 15:33:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0