- Lördag

Skulle egentligen ha dragit på konsert idag igen faktiskt, men det blev ändrade planer så jag, Mamma, Merdin & Martina hyrde film "Dumpa honom!" eller som den egentligen heter på engelska "He's not that into you", sen åt vi tacos och massa annat gottis. Filmen var bra, sjukt många kändisar med faktiskt, bla snygga Scarlett Johansen, Jennifer Aniston, Ben Affleck, Drew Barrymore osv! Den borde ni se :) Jag bara älskar romantiska komedier!



Nu ska jag snart sova faktiskt, har haft en riktigt skön myshelg och jag har sovit sjukt mycket, har inte varit i skolan sen onsdags heller, ändå är jag så himla trött. Imorron blir det iallafall PLUGG, har en hel del prov, läxförhör & inlämningsuppgifter den kommande veckan. Så imorgon vet ni vad jag gör iallafall!

Kanske uppdaterar en gång till innan jag sover, annars hörs vi imorgon! PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0