- Lördag

Hej bloggen! Vaknade för en stund sen, så skööönt att få sova ut. Har inte uppdaterat sen i torsdags, men igår så var jag först i skolan som vanligt, sen efter skolan åkte jag och Merdin ut till Ingelsta, för han skulle shoppa lite. Sen vidare till stan där han shoppade ännu mer. Igår kväll var jag och Merdin här hos mig och hade lite fredagsmys framför Idol och så. Sen såg vi även på massa O.C avsnitt, haha.. Sen sov han här och åkte hem för ett tag sen. Nu känner jag mig ensam haha :( Mamma, pappa och Martina är i Sthlm, dom ska skjutsa min moster till Arlanda eftersom hon ska åka hem till Thailand igen.. Är lite lesen över det, trodde att hon skulle stanna lite längre, men hon tycker det börjar bli för kallt här. Och det kan jag förstå haha. Men min kusin Ploy stannar ett tag till iallafall! Funderar på att flytta hem till henne ett tag, hon bor i Djäkne och hon är lite ensam nu när hennes mamma har åkt, så hon behöver lite sällskap.. Det var någon som undrade hur gammal min kusin är förresten, och hon är 24 år.

Just det, igår när jag och Dajana var på Kungsgatan stötte vi på Hannah, så kul att se henne igen! Sjukt längesen ju.

Idag vet jag inte riktigt vad som händer, skulle träffat Dajana senare, men vet inte hur det blir nu eftersom dom är i Sthlm och det går inga bussar på helger, så hur ska jag komma in till stan?! Men det löser sig väl på något sätt..

Jag fortsätter frågestunden tills söndag tror jag, så fråga på! PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0