- I'm back

Efter 4 dagar känner jag mig faktiskt lite sugen på att blogga! Just nu sitter jag och kollar lite halvt på Idol, det är rocktema och jag som hatar rock tycker inte att det är så kul att lyssna på. Idag har jag varit i skolan som vanligt, sista skoldagen på en vecka då, SÅ HIMLA SKÖNT! Lov är bland det bästa som finns. Jag ska ta det lugnt, sova massor men självklart ha KUL som fan också! Idag har jag även varit på stan och shoppat lite, orkar inte lägga upp bilder men det blev en del smycken (halsband + några ringar) och ett par sammetsleggings.

Den här veckan har varit full av plugg som vanligt, men jag har även hunnit med att gå på Dolphinsmatch, fikat en hel del, långa rundor på stan + shopping & en del annat.

Har inte hänt så mycket mer.. imorgon ska jag ut och äta middag & festa med Sleipners A-lag (Merdin & dom) + Dajana hahah, de ser jag fram emot :D Kanske blir en sväng förbi festen i bosniska klubben också, trevligt! Lovet har precis börjat och vi är redan igång, WOHO! Ni märker väl att jag är glad? :) Det är bara för att det är lov, och SNART är jag helt fri från plugg i en vecka iallafall, har dock ett prov som måste göras på måndag! Haha, men det går snabbt :)

PUSS PÅ ER!



Måste hälsa till min japaniko Kimi som är så dum och lämar oss :( Kommer sakna dig i klassen ju, vem ska jag nu reta för att jag är längst.. Haha kortis hoppas du får det bra där borta ändå! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0