- FRIIIIIDAY

SÅ HIMLA SKÖNT! Jag hade inte klarat en skoldag till alltså, måste ha HELG! Idag har det varit en vanlig skoldag, fick reda på att jag fick VG på spanskarprovet, jag är jättenöjd då det var ett svårt prov och jag trodde aldrig att jag skulle kunna få VG på något prov alls i spanska för det är så mycket svårare nu än i nian.. Så det var bra :)Sen gjorde jag även naturkunskaps prov som kändes helt okej. Är SÅ himla lättad, nu har all min stress och ångest släppt, har inget prov förräns nästa FREDAG. Den här veckan har det varit 3 prov och det var inte kul alltså, sjukt stressigt. Menmen, SNART ÄR DET LOV! Efter skolan tog jag och Merdin en frika på Fräcka, blåbärspaj, MUMS!

Ikväll blir det bara mys hemma bara, är så himla trött att jag bara vill sova. Blir nog att äta massa gott framför idol och så, MYSPYS!

Vi hörs sen, PUSS!


Kommentarer
Postat av: Anonym

pysmys babee :D

2009-10-16 @ 22:05:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0