- DOLPHINS

Kom precis hem från en SJUKT spännande Dolphinsmatch, dom spelade mot Solna (Sthlm). Dom förlorade med 1 POÄNG, den allra första matchen dom förlorar på hela serien. Fyfan, det var sjukt spännande! Jag älskar att titta på Dolphins haha, så himla mycket roligare än fotboll! Var där med Merdin + min familj.

Nu sitter jag hemma, tänkte visa lite bilder jag tog förut innan jag åkte till matchen, lockade håret lite idag, ville variera mig lite :) Vad tycker ni? Är platt eller lockigt snyggast?















Haha, EGO! Och på tal om Ego, Älskar Beyonces låt "Ego" & videon är så sexig! Hon är så jävla snygg att det är sjukt, nästan så att jag blir lebb här & nu haha! Titta bara på videon och hur hon dansar! GRR. Ge mig hennes kropp alltså!


Kommentarer
Postat av: Anonym

looockiigt!

2009-10-29 @ 23:32:44
Postat av: japanikoo

Heej thaiko, hur hitta du in till min jumping blogg, haha :O Åååh förlåtis, glömde bort helt att förklara vart jag fått japaniko ifrån.. Tänkte att folk redan visste att du kalla mig för det men nu så har jag lagt till det på inlägget hihi ^^ och ja du var först med att kalla mig så haha puuuss <3

2009-10-30 @ 01:20:06
URL: http://jumpingjapaniko.blogg.se/
Postat av: Anonym

HAHA HÅLLER MED CARRO BEYONCE ÄR HELT ENKELT BÄST !!

2009-10-30 @ 16:03:11
Postat av: Merdiin

seeexig e du baaabe!!!

2009-11-05 @ 17:01:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0