- Blogawards 2009

Årets nykomling: Foki



Årets manliga blogg:
Calle Schulman



Årets kaxigaste: Kissie




Årets fashionista:
Lisaplace



Årets mest originella:
Foki


Årets foto/design:
Nevniarien




Årets blogginspiratör:
Blondinbella


Årets videoblogg:
Mogi




Årets veteran: Stina Lee


Årets kändisblogg:
Magdalena Graaf




Guldpennan:
Sanna Lundell

?

Årets bloggstar:
Linda Hallberg

?

ÅRETS BLOGG: Foki



Foki vann mest av alla, hela 3 priser! Jag läser faktiskt inte hennes blogg, har bara klickat in där några gånger och jag har inte tyckt att det hon skriver eller hennes bilder är särskilt intressant, så jag kan inte säga att jag tyckte att hon förtjänade det. Men jag har ju som sagt knappt läst hennes blogg. Enligt mig skulle Kenza vunnit årets blogg i år också :) Sen tycker jag även att Elin Kling borde vunnit "årets fashionista" istället för Lisaplace. Ingen kommer upp i Elins nivå när det gäller mode! Menmen. Förresten, såg ni hur Dessie såg ut igår?! Snälla gå in på hennes blogg (dessies.se)och titta på hennes hår. HON SKÄMMER JU UT SIG! Fyfan, hon passar inte in bland dom andra bloggarna. Till & med Kissie ser ju bättre ut. Hade varit kul att vara där eller kunna set på TV, men det ska tydligen sändas på TV400 om någon vecka, så jag får väl titta då.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0