- Bara massa klagomål

Ligger här i sängen helt SLUT. Somnade i soffan förut när jag pluggade och såg på tv samtidigt (dålig kombination) sen flyttade jag mig till sängen och däckade direkt. En timme senare skriker mamma att jag ska komma och äta, sen när jag ätit blev jag pigg ett tag, men nu är jag lika trött igen.. Funderar på att stänga av datorn och sova på direkt, ja VET att jag skulle sova hela natten utan att vakna. Jag är så otroligt trött nu för tiden, efter en skoldag är jag verkligen helt död.. Längtar så himla mycket till lovet alltså.

Igår fick jag ett nytt, stort täcke. Ett duntäcke. Jag har aldrig haft det förut, och fyfan vilken skillnad mot ett vanligt täcke! Det är så varmt, mjukt, stort och skönt. JAG DÖR. Vill spendera hela dagarna under mitt täcke hahaha! Det enda negativa är att det är ännu svårare att gå upp på morgonen..

Jag försöker övertala mamma och pappa att vi ska åka utomlands på höstlovet. Bara en vecka. Det skulle göra mig SÅ GLAD. Jag behöver VÄRME, SOL. Jag hatar Sverige just nu. Kallt, äckligt och tråkigt. Det var så längesen jag var utomlands. Thailand FÖRRFÖRRA SOMMAREN. Gud! En helt evighet sen. Fan jag är deprimerad. Ni kanske märker det på mitt inlägg. Men jag hatar höst och Sverige. En vecka räcker för att göra mig glad.. Åh snälla gör så att vi åker :( Mamma så något om Egypten eller Turkiet, ååååååh.



VARFÖR ÄR DET SÅ FULT I SVERIGE OCH MYCKET FINARE I ANDRA DELAR AV VÄRLDEN?! Haha.

Haha, nu ska jag sluta klaga. Glöm inte bort frågestunden, har bara fått 6 frågor än så länge. Frågestunden avslutas inte förrän jag fått tillräckligt med frågor. PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0