- Yesterday

Igår var vi ju och såg New moon, den var UNDERBAR! Jag älskade den och jag blev inte ett dugg besviken, den levde verkligen upp till mina förväntningar. Tyckte iallafall att filmen var sjukt spännande, jag satt och bet på naglarna hela tiden haha, var HELT INNE i filmen och kunde inte slita blicken från skärmen i en sekund haha..  Synd för vi hade köpt så mycket godis, popcorn & läsk haha, men vi hade inte riktigt tid för det. Gud vad jag älskade den! Dock blev jag lite deprimerad när filmen var slut, HUR LÅNG TID SOM HELST TILLS JAG FÅR SE 3:AN JU! Och den slutade på ett sånt sätt att man bara vill se fortsättningen NU.. haha jobbigt, men nu har jag något att längta till haha! SE DEN, ni som tycker om böckerna & Twilight, 1:an (filmen alltså) är dock bättre tycker jag, men 2:an är helt klart en film man måste se.. Haha, nog om det nu.



.. Idag är det söndag och jag är trött & seg som vanligt. Ska plugga senare, sen kanske det blir att hitta på något roligt ikväll! Eftersom jag är ledig imorgon också :) Imorgon blir det iallafall plugg för hela slanten haha! Har bestämt mig att jag ska göra samhäll, företagsekonomi & engelska, så det SKA jag.

Tog lite bilder igår när jag höll på att fixa mig, var inte helt klar på bilderna, men ni får se ändå:













Inte världens snyggaste bilder, menmen :) Vi hörs, PUSS!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Om du nu är så nöjd med dina läppar behöver du väl inte pluta med dom på varje bild för att dom ska se större ut, det är inte snyggt bara fjortis.

2009-11-23 @ 16:01:12
Postat av: Anonym

pluta ? haha clown.

2009-11-24 @ 13:21:45
Postat av: Anonym

pluta ? haha clown.

2009-11-24 @ 13:21:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0