- Torsdag

Regniga, tråkiga dagar alltså! Skola idag som vanligt, fick sluta en timma tidigare, vid 2, skönt. Tog bussen hem direkt, satte mig här & nu ska jag snart lägga mig lite i sängen, kommer däcka på 2 sekunder haha :) Sen ska jag plugga lite, sen ikväll är det Mammas pojkar, haha bästa! Sen sleeptime :) Imorgon är det FREDAG, så skönt! På kvällen blir det antagligen lokalfest, kulkul. Ska dock upp tidigt på lördag med, det är ju öppet hus i skolan, så jobbigt haha! Men vi får ju ledigt på måndagen istället :) Och på tal om lördag, då ska jag ÄNTLIGEN få se New moon! Det är sjukt vad jag har längtat. Har SÅ höga förväntningar, så hoppas att jag inte blir besviken. Den borde vara bra, för andra boken ("När jag hör din röst"), är så sjuktsjuktsjukt bra! Haha okej, nu ska jag inte tjata mer om Twilight och New Moon.

Tog några bilder förut på trötta, slitna, sega mig. Efter en hel skoldag är jag inte så snygg, men ni får se en ändå:



Ser ut som ett skabb haha, men bara för er!

Nu sitter jag här och hungrar ihjäl mig, är sugen på någon riktigt god mat, eller typ chips eller något, haha MUMS! Får gå och kolla sen om det finns något gott här hemma. Jag längtar till sängen nu.. så vi hörs senare, eller imorgon! PUSS


Kommentarer
Postat av: Anonym

du är alltid snygg!

2009-11-19 @ 17:20:11
Postat av: Anonym

raaaaaaaarw :D

2009-11-19 @ 19:19:02
Postat av: yooour's

heeeetnooos ! :-*

2009-11-19 @ 19:47:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0