- Tisdag

OOOH! Skrev nyss ett lååångt inlägg men råkade radera allt så nu är jag skitsur. Men, jag börjar väl om då.

TRÖTT. Första skoldagen på några dagar idag och jag är helt slut. När jag kom hem från skolan satte jag mig och kollade på Ghost Whisperer & One Tree Hill, sen blev jag så trött så jag gick och la mig i sängen och däckade direkt, sov i 3 timmar. SKÖNT. Vaknade av att mamma väckte mig och sa att jag skulle komma och äta. Nu sitter jag och kollar på Ugly Betty, sen efter är det bästa DHW & sen sovtime..

Imorgon har jag bara en lektion som börjar kvart i 10 sen ska vi på teater i kulturkammaren, kulkul :) Får förhoppningsvis sluta direkt efter det. Då blir det hem och plugga inför spanskaprov på fredag!

Juste, idag blev jag fotad för Norrköping Streetstyle, HAHA så pinsamt. Det är ju några från  Kungsgård som "håller i det", så dom kom och frågade mig på rasten om jag ville va med. Först tackade jag nej, men dom tjatade lite så då gick jag med på det till slut. Tycker egentligen inte om att bli fotad sådär, känner mig så fånig och obekväm. Snart kommer väl bilderna upp på hemsidan, hoppas dom blev bra. www.Nkpgstreetstyle.tk

Avslutar med en skön låt som jag lyssnat på hela dagen idag!




Hörs imorgon, PUSS!


Kommentarer
Postat av: a

du e ej med

2009-11-24 @ 21:15:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0