- Thank god it's friday

SÅ SKÖNT MED FREDAG! Är helt slut efter denhär skolveckan.. men nästa & nästnästa är fan ännu värre.. Vanlig skoldag idag, eller nae inte riktigt, hade inte någon idrott (har inte haft idrott på en MÅNAD eller nåt) för vi skulle gå och kolla på någon match som Kungsgård IF eller vad dom heter spelade i Vrinnevi där vid Jönsbergska.. TRÅK! Hade spanska prov också, det gick ganska bra tror jag.. Idag var det "röda dagen" i skolan, alla skulle ha något rött på sig. Det var många som verkligen gick in för det och var röda från topp till tå, men jag nöjde mig med en röd tröja, röda läppar & röda naglar. Inte ofta jag klär mig i rött ska ni veta! Men det var roligt att så många hade gått in för det. Slutade vid kvart över 2, då kom mami och hämtade mig så åkte vi hem, och hon gjorde toast till mig&henne, sjukt goda var dom - philadelphia, tomat, salami, rödlök & ruccola! MUMS.

Helgen är planerad, skönt. Ikväll ska jag bara vara hemma och ha fredaysmys som vanligt, med idol, taccos och en massa annat gott. Imorgon blir det PARTYPARTY, woho! Sen på söndag blir bara att vila och plugga. Sådär ser en perfekt helg ut för mig!

Tog lite bilder på mig nyss för att ni ska få se min röda outfit..









Man ser inte så mycket, men jag har på mig:
- Röd pösig tröja från Cubus
- Skinnväst från H&M
- Halsband från MQ
- Armband från olika afärrer
.. & till det hade jag svarta sammetstights & converse, sen min skinnjacka över.

 .. JA, jag är medveten om att alla bilder ser likadana ut och att jag putar med mina läppar jämt, I LOVE IT :D PUSS!


Kommentarer
Postat av: Anonym

SNYGG! Du passar sjukt bra i rött

2009-11-27 @ 17:40:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0