- Synd om mig

Jag är så himla sjuk alltså.. har inte sovit på hela natten, har bara legat i sängen och hostat & frysit och rullat runt i sängen. Eller inte direkt rullat haha men vänt och vridit mig hela tiden. Samtidigt som jag frös svettades jag, så himla jobbigt! Har jättehög feber, hostar sönder mig, är jätteförkyld, ont i alla leder & muskler i hela kroppen, min kropp är så sjukt trött och svag och sen har jag huvudvärk helahela tiden. Börjar fan fundera på om jag har svininfluensan haha.. mår riktigt dåligt alltså. Har knarkat massa tabletter men det hjälper fan inte.. Kommer inte kunna gå till skolan på länge och det gör mig lite orolig pågrund av allt plugg. Men jag orkar inte ens tänka på det just nu, måste bara ligga hemma och ta det lugnt, annars kommer jag väl aldrig bli frisk. Usch, orkar inte vara sjuk!

Idag kom iallafall Merdin hit och tog hand om mig, han köpte med sig MC mat och så till mig, gullis <3 Sen gjorde han så jag kunde sova en liten stund, men inte länge.. Han åkte nyss hem, så nu är jag ensam igen :(

Nu ska jag lägga mig i soffan och titta lite på tv. Ser fram emot Desperate housewives ikv! Uppdaterar senare.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0