- Sleepless

Ännu en nästan helt sömnlös natt.. Vaknar minst 10 gånger av att jag måste dricka vatten, ta en ny alvedon osv. SJUKT JOBBIGT! Kan inte sova alls längre ju, jag kommer bli galen snart :( Har varit vaken nu sen 6 imorse, alltså det är verkligen inte likt mig. Jag brukar kunna sova var som helst, när som helst & hur mkt som helst. Jag bara älskar att sova, och nu kan jag inte ens sova en hel natt, inte ens fem timmar i sträck :( GAH! Vad ska jag göra?! Får hoppas att det går över så fort jag frisknar till lite och febern går ner.

Nu tänkte jag sätta på en film och försöka somna till den. Men det kommer inte gå, jag väcks hela tiden av att jag hostar eller något. Förlåt att jag klagar men just nu hatar jag att vara sjuk & må som jag gör.

Vi hörs senare, PUSS!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0