- School

Sitter i skolan nu, har datakunskap och vi ska göra grupparbete om massa skit som har med datorer och göra där vi ska göra en powerpointpresentation. Jag & Bryan gör om nedladdning & fildening haha. Det här är faktiskt min första lektion, började för ca en timme sen.. och har en hel timme kvar också. TRÅKIGT! Sen är det lunch, sen mentorstid, svenska & spanska. Ååh, lång dag idag.. Slutar 4.

Just det, idag är det min kära klasskamrat Kimis födelsedag! Wie, grattis Japaniko på din 17 årsdag, hoppas du får världens bästa födelsedag! <3  Tyvärr är hon inte i skolan än, synd, för tjejerna i klassen har fixat en överrasknig så hoppas hon kommer idag!

Nu ska jag försöka jobba lite.. Jag uppdaterar hemma senare. PUSS!


Kommentarer
Postat av: japaniko

hihi taack så jätte mkt :* ni var jätte gulliga, jag dök ju upp sen trots allt hihi ^^ världens bästa klass ju ^^ <3

2009-11-12 @ 19:30:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0