- Onsdag

Idag har jag varit i skolan som vanligt, hade som sagt bara 1 lektion, datakunskap. Sen var det teater i Kulturkammaren, "Om flickor kunde döda" hette den och den var väl helt okej, men precis som dom flesta teatrarna vi brukar gå på med skolan var den helt psyk ibland, och ofta fattade man ingenting. Menmen! Den var 2 timmar, så vi fick sluta kl 3. Då kom mamma och hämtade mig så åkte vi hem, sen efter ett tag kom Merdin hem till mig, han hjälpte mig att plugga lite till spanskaprovet, sen tog vi det bara lugnt och vilade resten av tiden tills han tog bussen hem kl 7.

OH! Blir så irriterad för jag har inget att blogga om, satt i typ 10 min och stirrade på skärmen innan jag började skriva det här. SÅ tråkigt att läsa om mina skoldagar för er ju! Jag hatar att läsa såna bloggar som bara skriver om sånt själv.. MIN BLOGG SUGER JUST NU! Får inga kommentarer heller ju, så himla TRÅKIGT. Men det beror väl kanske på att min blogg är så tråkig justnu.. Aja, blogglusten kommer väl förhoppningsvis tillbaka snart..



Nu ska jag plugga.. vi hörs. PUSS!


Kommentarer
Postat av: Anonym

men kan du inte ta kort på din favorit outfit och lägga ut en gång i veckan och skriva som norrköpings outfit? jag skulle tycka det va kul om du la upp mer outfit till innan du går till skolan o så, gå upp tio min tidigare så hinner du? det skulle jag tycka vara jätte kul, man blir så peppad när man ser dig med snygga kläder o så, då vill man också köpa nytt o så, det är kul! svaraaa! :)

2009-11-25 @ 21:54:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0