- No stress

Hej bloggisen, idag har jag bara sovit en massa & pluggat! .. Och sett på Ghost Whisperer som var sjukt läskigt och jag va skiträdd mitt på dagen pga ett program som inte ens ska vara så läskigt egentligen enligt mig haha.. Okej det där var dåligt förklarat och osammanhängande men ni kanske fattar ändå.. Kom ihåg iallafall att ALDRIG råka säga "Bloody Mary" tre gånger och samtidigt snurra 3 varv när du står framför en spegel. Tro mig det är farligt! Haha nog om det. Imorgon ska jag till skolan, yey! Eller troligtvis iallafall, om jag får för pappa haha.. Jag hostar fortfarande och är förkyld men om jag ska vara hemma tills jag är HELT frisk lär det dröja något halvår. MEN jag har ett prov imorgon på morgonen som jag inte visste något om, eller jag vet inte vad det är för prov ens, så det tänker jag inte gå på. För det är orättvist för jag har faktiskt inte varit i skolan sen lovet var slut. Så det får jag göra någon annan gång! Ligger även efter i massa saker i skolan men det är sånt jag får ta tag i när jag väl kommer dit och vet exakt vad det är jag ligger efter i, för nu har jag ingen koll alls! Men det gör inget, orkar inte stressa så NO STRESS här inte :) Har ni hört den låten förresten? No stress, skön partylåt. Haha gud vad jag svamlar idag.

Jag är sugen på Fräcka Frökens blåbärspaj.. har varit det hela dagen, får allt ta en fika där nåndag SNART, för jag kommer dö snart om jag inte får den. Den är SÅ god!
Sen är jag sugen på att shoppa också, och det ska jag göra soon!

Men nu har jag inget mer att säga. Vi hörs, PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0