- New Moon

Snart är det den 20:e November, vilket innebär världspremiär för New Moon. Såg reklam för filmen på tv nyss, då spelade dom såklart trailern och VARJE gång jag ser trailern eller någonting överhuvudtaget ur Twilight eller New Moon får jag rysningar och tårar i ögonen. Det går inte att förklara känslan! Världens underbaraste men samtidigt hemskaste film. Jag blir glad och deprimerad samtidigt liksom. Glad för att jag snart ska få se underbara Edward&Bella i en helt ny film, deprimerad för att jag vet att inget är på riktigt & när alla filmer är slut (jag har redan läst ut alla böckerna) kommer det inte finnas någon Edward och Bella mer. ÅÅÅH, jag längtar tills jag ska gå på bio och se New moon. Jag VET att jag kommer gråta ihjäl mig eftersom jag läst boken. Den är HEMSK & så himla sorglig.

Måste lägga in lite olika klipp från filmen.





Det är sjukt.. finns inga ord. Jag fick rysningar igen av att se på den sista. Åh, CAN'T WAIT!


Kommentarer
Postat av: Anonym

kan du vara snäll och förklara hur du lägger in youtube video på bloggen :) snälla

2009-11-11 @ 22:13:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0