- New Moon ikväll!

Hello :) Sitter här i min sköna soffa med min sköna mjukisdress och myser.. har precis sminkat klart mig, nu ska jag bara fixa håret och välja kläder, sen är jag klar för bio :) ÄNTLIGEN SKA JAG FÅ SE NEW MOON! Har längtat SÅ mycket, ni anar inte! Får se om vi hittar på något efter bion, man vet ju aldrig :) Får se vilket humör man är på då, jag kanske är skittrött. Jag & Merdin ska nog ta en fika innan bion också, det blir väl på Fräcka som vanligt.

Igår förresten, hade jag och Merdin en myskväll hos mig, han hade hyrt filmen "17 again", som jag har velat se jättelänge, och jag tyckte att den var jättebra! Jag som älskar romantiska komedier tyckte verkligen om den. Så den kan jag rekommendera, fast alla har väl redan sett den kanske :)



Nu ska jag fortsätta fixa mig, så hörs vi senare eller imorgon! PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0