- Min kväll

Kvällen igår började hos Dajana, sen drog vi vidare till lägenheten i Djäkne där vi fixade oss och förfestade lite. Sen kom Merdin och runt 10 gick vi till bosniska klubben. Rolig kväll med bra musik och mycket dans, men tyvärr spårade det ut lite väl mycket HAHA.. Och idag mår jag som jag förtjänar, men jag är glad ändå! :)

Idag har jag bara sovit, städat i lägenheten och pluggat lite. Min moster och hennes man har kommit från Thailand nu! Så dom har varit här typ hela dagen, men dom stannar bara tills på fredag.. synd. Jag fick jättefina presenter, ska visa er det bästa sen.

Förresten, idag är ju det första advent. Sjukt vad snabbt tiden går! Nu är det bara 3 skolveckor kvar till lov, så skönt!

Bilder från kvällen:













.. & till sist, en puss från mig till er!



Just det, jag har på mig:
- Klänning från Ginatricot
- Skinnjacka från Ginatricot
- Halsband från MQ
- Skor från Nelly
Sen vanliga nylonstrumpbyxor och lite armband och ringar.


Kommentarer
Postat av: Anonym

är det verkligen ditt hår :O ? det ser ut som extentions, vad det än är så är det jävligt fint !!!

2009-11-29 @ 21:34:54
Postat av: Anonym

vad tycker dina föräldrar om att du dricker?

2009-11-30 @ 19:12:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0