- Meet me halfway

Ännu en sjukis dag.. nu har jag iallafall inte lika hög feber längre, men hostan & förkylningen är kvar. Idag har jag suttit och lyssnat på massa bra musik, ätit mat från Spicy Hot som pappa köpte hem till mig och sett på någon dålig film. Börjar känna mig ganska uttråkad, har ju bara varit hemma sen i måndags nu.. Skulle egentligen behöva plugga.. Men jag orkar inte. Får göra det när jag mår lite bättre, min kropp är fortfarande helt slut, mitt huvud är helt slut.. hela jag är helt slut. Inatt kunde jag faktiskt sova lite bättre, men som vanligt vaknade jag ganska ofta.

Dagens låt:

Black Eyed Peas - Meet me halfway




Så skön låt.. och konstig video, men jag gillar den!

Uppdaterar senare, PUSS!


Kommentarer
Postat av: Anonym

har du svininfluensan ? :O <33

2009-11-06 @ 08:12:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0