- Måndag

Har uppdaterat dåligt den senaste tiden, men jag har varit lite busy haha :) I helgen har jag shoppat lite, festat, umgåtts med Dajana & Merdin, pluggat, firat mormor som fyllde år & lite sådär. Har inte en enda bild från helgen tyvärr! Tänkte uppdatera lite kort bara, har inget att skriva egentligen men fick en fråga som jag tänkte svara på!

Du har ju skrivit tidigare att du har varit ute på palace och så. Men jag undrar bara, hur kommer du in? för du är ju under 18! Tacksam för svar!!!!!
- Haha, har man kontakter så har man! ;) Nej jag skojade bara, jag har bara varit i Palace en gång och jag kom in för att jag var uppskriven på listan av en speciell anledning. På vissa andra ställen har jag kommit in bara sådär liksom, för att jag är för snygg för att säga nej till antagligen! (Okej Kissie wannabe här!) HAHA :D

Idag har jag varit i skolan som vanligt, skön dag eftersom den gick snabbt :) Har pluggat hela eftermiddagen faktiskt, gjort klart en svenska insändare, duktig jag är! Sen nu ska jag även plugga på lite spanska glosor, sen blir det tv, det var ju säsonsstart på Paradise Hotel igår! Haha det är så roligt, folk skämmer ju verkligen ut sig. Det går iallafall kl 22.00 på 6an, varje vardag tror jag? Eller jag vet inte, men det borde det vara för det var igår och jag vet att det är ikväll också :)

Hittade ingen bild från svenska Paradise Hotel, men här är en bild från den amerikanska verisonen:



Vi hörs senare, PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0