- Måndag

Idag har jag bara tagit det lugnt med Merdin, han sov här inatt, vi ägnade hela kvällen åt att se på film & mysa bara.. Vi såg en bra romantisk komedi, Three to tango hette den :) Idag har vi också bara tagit det lugnt :) Nu har han åkt hem och jag har pluggat lite. Tog en liten paus och satte mig vid datorn.



Imorgon är det skola igen, måste verkligen plugga mycket dom här sista veckorna innan jul.. Får hoppas på att jag orkar bara, längtar så himla mycket till lov alltså.. är SÅ skoltrött. Men det är bara att hålla ut! Nu är det ju vecka 48, sen vecka 51 slutar vi ju! Inte alls långt kvar. Snart är det dags att köpa julklappar också, ser fram emot det, ska bli kul :) Men nu ska jag fortsätta plugga, vi hörs, PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0