- Lördag & TREsemmé

Fortfarande sjuk.. USCH. Jag dör snart här hemma alltså.. inatt har jag sovit ganska bra förutom mina hostattacker jag får då&då. Ibland kan jag inte sluta tills jag dricker vatten och ibland hostar jag så mycket att jag vill spy. SJUKT JOBBIGT. Jag vet inte om jag kan gå till skolan på måndag.. jag är ju verkligen inte frisk än.

Idag var mamma och handlade och jag bad henne köpa ett nytt shampoo&balsam som ger volym. Då köpte hon ett shampoo & balsan av märket TREsemmé och en volymgivande spray av samma märke.



Ni har väl sett TRESemmé reklamerna? Dendär med tjejen med lite rödaktigt lockigt hår som sitter hos en manlig frisör och hon frågar om man kan göra något för att få håret att se ut som om man precis varit hos frisören utan att det ska behöva kosta så mycket pengar. Då säger han att med TreSemmé's produkter kan man det. Så vi får väl se! Hoppas att det är BRA!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0