- Längtan till jul

Nu längtar jag skitmycket till jullov, jul & nyår.. Så himla mysigt & kul! Sen efter det är det inte långt kvar tills min födelsedag, 21 januari.. 17 blir jag, tråkig ålder, men ändå :) Ett år närmare 18 iallafall!

Jag har redan tänkt lite på vad jag ska önska mig till jul.. Blir nog att önska sig mest pengar och så, kanske presentkort & sånt. Men funderar på om jag ska önska mig en ny mobil också.. eftersom jag har min pappas fula gamla eftersom min blev snodd i somras. Sen vill jag även önska mig ett frisörbesök med klippning + färgning, behöver fräscha till mitt hår lite, och min frisör är så dyr så jag har inte riktigt råd med det själv. Sen ska jag även önska mig att få gå och fixa naglarna på tex Törnrosa, det är verkligen något jag vill göra, tex gelenaglar :) Så snyggt sen till nyår också! Men sen är det ju alltid kul med lite småsaker också.. så som kläder, underkläder, smink, nagellack, någon god parfym, smycken & allt sånt!


   

 




Kommentarer
Postat av: Anonym

men du hade ju en släkting som fixar naglar varför ber du bara inte henne att göra gelé naglar

2009-11-04 @ 15:49:21
Postat av: Caroline

Det går tyvärr inte eftersom hon har flyttat tillbaka till Thailand.

2009-11-05 @ 15:25:22
URL: http://carolinestahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0