- Helg

Hello bloggen. Jag är glad, för idag var det sista skoldagen för den här veckan, nu är det HELG för mig, yey! Vi har ju studiedag imorgon :) Så imorgon blir det att sova ut, sen ska jag ta en sväng på stan tror jag, är SÅ sugen på att shoppa. Efter skolan idag mötte jag upp Merdin så åkte vi hem till mig, såg på några OC avsnitt sen däckade vi båda och sov i några timmar, skönt, men Merdin missade bussen pga det haha! Nu på kvällen har jag bara tittat på tv, Mammas pojkar & någon ny serie på 4an Glee haha, helt okej :)

Någon bad mig förklara hur man lägger in youtube klipp på bloggen, det är ju skitlätt men jag är så himla dålig på att förklara. Men när du tittar på det klipp du vill ha på youtube finns det 2 olika rutor med olika adresser på sidan om klippet, först den översta som börjar med www och en under som börjar med <object with=" någonting. Då kopierar man bara den understa och sen när du ska skriva ett inlägg är det ju ikoner här ovanför som man kan lägga in bilder, länka, skriva i fet text osv, där finns de en ikon som heter "HTML", där klistrar du in dendär <object with adressen. Sen klickar man på uppdatera så är det klart! Hoppas du förstod haha, jag är verkligen sämst på att förklara. Annars så står det en bättre förklaring på www.designadinblogg.se

Vi hörs senare eller imorgon, PUSS!


Kommentarer
Postat av: e

aa tack så mkt ja fatta precis :D om du orkar får du gärna förklara hur man ändrar bakgrund eftersom ditt tema är ju ett som redan är klart men bakgrunden e en annan färg :)

2009-11-12 @ 22:35:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0