- Din Sko

Alltså, jag måste bara fråga er vad ni tycker om dom här skorna?! Första gången jag såg dom blev jag chockad. Alltså det är verkligen inte stilen på skor som Din Sko brukar ha. Jag tycker att dom är gräsliga. FÖR brutala. Dom ser ut som äkta sånadär platåskor som punkare brukar ha. Men när jag ser dom på tex Kenza tycker jag att dom är snygga. Kanske för att hon är så snygg och för att hon har matchat dom snyggt. Men nu när jag tittar på dom länge börjar jag tycka att dom är rätt coola.. Klacken är ju väldigt hög vilket är snyggt, men jag tror att det är platån jag inte gillar.. lite för hög för min smak. ALLTSÅ JAG VET INTE VAD JAG TYCKER! Coola eller bara skitfula?!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Förstår vad du menar med din osäkerhet. Inte så att man ba knallar till affären och köper dem för Kenza gjorde det. Hon har väl haft sina punkdagar så den stilen bor säkert kvar i henne.

lycka till!

2009-11-07 @ 12:22:12
Postat av: Anonym

haha asså platån som sagt, den e lite för mkt :P

2009-11-07 @ 19:05:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0