- CHANEL

Igår fick jag en påse som såg ut såhär:



Och den innehöll:





Den är så snygg! Precis en sån jag ville ha, tack bästa moster. Den är ju dock fake såklart, ni kanske tycker att det är lite konstigt att jag blir så glad över en fake Chanel väska från Thailand, men den här ska tydligen vara en BRA kopia med bra kvalité som är lite dyrare än andra sämre kopior. Ni ska veta att endel bättre kopior med bra kvalité i Thailand är ganska dyrt. Men det mesta är superbilligt! Svårt att få tag på en sånhär i Sverige också..

Jag fick även en Juicy Couture plånbok & lite nitarmband. Ni som inte vet vad Juicy Couture är borde gå in och titta på Google, dom har riktigt fina smycken, väskor osv. Det är ett ganska känt (och dyrt) märke som framförallt (enligt vad jag vet) är känt för sina mjukisdressar som många kändisar går runt i.



Kommentarer
Postat av: Anonym

fiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiin

2009-11-30 @ 23:59:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0