- Chanel 2.55

Som ni kanske vet har jag släkt i Thailand, och nu nästa vecka är det dags för min andra moster att komma hit till Sverige! Sist var ju min moster och min kusin här. Så jag har bett henne att köpa med lite saker från Thailand till mig, det jag bad om var en väska, en Chanel 2.55 (fake då såklart), min absoluta drömväska! Vill ju egentligen ha en äkta men dom går ju på några tusen så nja, får nog köra på en fake sålänge. Men dom ser nästan exakt likadana ut, om man köper en ganska bra & dyr kopia alltså. Såhär ser den ut:



Sen bad jag även om massa smycken, armband, halsband, stora ringar osv. Det finns så sjukt mycket snyggt i Thailand, och det är ju HELT GALET billigt! Love it :) Längtar tills jag åker dit igen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0