- Bara inte du

Hello.. dom två senaste dagarna har jag varit så sjukt TRÖTT. Igår efter skolan sov jag & pluggade hela dagen lång.. Idag var veckans jobbigaste dag, onsdag.. men dagen gick ganska snabbt ändå bara att jag höll på och dö sista lektionen, jag hatar när tiden går så sjukt sakta. Efter skolan var det kolsvart ute, det spöregnade och det var iskallt, kulkul. Tog bussen till Kungsgatan där jag mötte upp Merdin, så tog vi en fika på Fräcka. Sen åkte vi hem till mig och åt och lite sådär.

Nu ska jag strax gå och plugga lite, eller läsa några sidor i historiaboken, sen läsa min bok jag lånade i skolan för en svenskauppgift. Så himla glad blev jag när jag hittade Katarina von Bredows nyaste bok i skolbiblioteket, jag ÄLSKAR hennes böcker! Den heter "Bara inte du". Den handlar såklart om kärlek :)

http://www.barnbokhandeln.com/img/p/4113-3836-large.jpg
Jag har bara läst lite men den verkar skitbra!

Känns som att jag inte har någonting alls att skriva om längre, mitt liv känns ganska tråkigt just nu.. Det händer inte så mycket direkt, går ju mest i skolan & efter skolan vill man ju bara hem och sova typ, det är så mörkt och kallt ute. På helgerna hittar man ju på saker men jag är så dålig på att ta bilder och så. Och shoppa har jag inte råd med så mycket just nu som jag brukar, men det kommer! Har faktiskt tagit bilder på lite nytt jag köpt, kanske kan visa er imorgon eller något, orkar inte ikväll.

.. Men snart är det jullov! Om en månad exakt idag faktiskt, så HIMLA SKÖNT & ROLIGT! Ska hitta på så mycket kul, längtar till jul & nyår!

Nu ska jag sluta skriva massa ointressanta saker. Hoppas ni mår bra & har ett roligare liv än jag just nu haha, och att ni fortsätter läsa trots att jag är så tråkig! PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0