- Back to school

Hello! Äntligen hemma efter en lååång dag i skolan + stan. Skoldagen gick ganska snabbt, dock kändes de inte alls kul att vara tillbaks, hatar skolan just nu! Men fick en glad nyhet, vi har studiedag på fredag så har bara 2 skoldagar kvar sen är det helg för mig, yey! :) Efter skolan mötte jag Merdin så gick vi och åt i Kungskebab, sen tog vi bussen till stan där vi gick runt och kollade lite. Köpte ingenting idag tyvärr..

Det är ju fan iskallt ute! Jag blev chockad när jag gick ut imorse, har inte varit ute på några dagar och jag minns verkligen inte att det brukade va såhär kallt ute. Sjukt ju! Fryser till och med om mina små fötter, det har jag aldrig gjort förut, men jag springer ju runt i mina älskade Converse. Menmen, sånt är livet :) Jag kom på att jag glömt er visa mina nya snygga skinnhandskar med nitar & min nya snygga pälsmössa.. hm, det får bli någon dag snart!

Nu ska jag snart plugga lite, sen ikväll blir det Desperate Housewifes som vanligt :)

En hälsning till min UPSY DAISY som jag tror läser! Haha puss på dig! /MAKKA PAKKA
Haha och till er andra: Vi hörs senare eller imorgon, PUSS PÅ ER!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0