- Yesterday

Blev en ganska lyckad kväll, började med att jag åkte till Dajana, sen drog vi till ljura där Malin och Hannah var i Hannahs brors lägenhet. Såg på melodifestivalen där, Next 3 var ju bara för bra! Synd att dom inte ens gick till "andra chansen", då hade jag ju sett dom i himmelstalundshallen nästa helg. Kändes helt sjukt att se dom stå på scen, eftersom det är killar vi alla känner mer eller mindre, men måste säga att jag tyckte låten var jättebra och Gonzalo sjunger ju så bra som alltid. Jag röstade iallafall 1 gång, hade ju lovat. Sen kom även Merdin dit och vi hade de bara mys med film & massa gott och sånt. Sen vid 12 drog jag och Merdin till MC och åt, sen tog jag bussen hem.

Idag när jag vaknade började jag fixa mig sen drog jag till stan med mamma och Martina. Vi köpte presenter till pappa, han fyller 41 på onsdag. Sen hittade jag lite snygga saker, bland annat en fransklänning jag tänkt och köpa och som jag ska ha nästa helg tänkte jag! Kanske även på Seka Aleksic konsert. Sen hittade jag en skit snygg väska på MQ som också får bli ett av mina nästa köp. Synd att jag lever på 250 kr just nu. Menmen, det löser sig :) Nu är jag hemma igen och tänkte plugga lite, om jag orkar. Sen blir det vell bara att ta det lugnt, skola imorron igen ju. Jobbigt .. Men, uppdaterar senare, puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0