- Vilken hårfärg?

Ooh vad glad jag blir, 7 kommentarer nu redan sen jag kollade sist! Kul att ni lyssnar på mig haha :) Nån ville ha bild på mitt rum & resten av våran lägenhet, och det ska ni få, när mitt rum är lite mer städat än så här haha. Just nu ligger det kläder överallt på golvet och så, det brukar bli så på vardagar när jag ska välja kläder på morgorna, sen städar jag oftast på helgerna igen. Så kanske kan ta några bilder i helgen och visa!



Såg att ni hade lite blandade åsikter om mitt hår, till och med jag är lite osäker faktiskt, är det för ljust? Vissa säger att det är jättefint och att jag passar jättebra i ljust och borde till och med bli ännu ljushårigare medans vissa säger att jag absolut ska vara mörkbrun/svart i håret. Men nån skrev att jag är nästan blond, och det är jag verkligen inte, jag är fortfarande brunett!

Just nu är jag mer sugen på att vara mer ljushårig än mörkhårig, till & med kanske ännu ljusare. Alltid fräscht till våren/sommaren ju! Vore kul att veta vad ni tycker om det, ska jag vara ljus- eller mörkhårig?

Här var jag mörkmörkbrun/svart hårig, ca 2 år sen.


Min naturliga hårfärg, mörkbrun/brun typ. Några månader sen.



Nu, ljusljus brunt/nougat färgat. (hade ungefär så i somras)





Så, vilken hårfärg tycker ni att jag passar bäst i?

Kommentarer
Postat av: Anonym

du passar bäst i mörkbrunt! jätte fint =) å svart är så himla snyggt när man har långt hår!

2009-03-09 @ 20:11:43
Postat av: Anonym

din hårfärg du har nu är DRÖMHÅRFÄRG! Men du skulle nog passa i ännu ljusare, inte många naturliga brunetter som skulle passa i så ljust som du har nu, men passar ju fan i ALLT! Du skulle kunna va både vitblond och svarthårig och ändå se naturligt vacker ut

2009-03-09 @ 20:16:42
Postat av: Anonym

ja tkr att du ska ha lite ljusare! det passar till ditt ansikte ! :) <3

2009-03-09 @ 20:31:59
Postat av: sanna

bild nummer 3, så som du har nu (Y)

2009-03-09 @ 20:57:06
URL: http://sannanannskog.blogg.se/
Postat av: johanna

Asså jag vill inte klaga, men är du verkligen så osäker att du måste fråga massa okända om vad DOM tycker ? Har du ingen egen vilja? Eller är det att du bara vill ha "tips"? Jag vill inte låta taskig eller nått utan jag bara tyckte det var lite jobbigt att du måste fråga andra om råd:)

2009-03-09 @ 21:04:36
Postat av: Adelina

som du har nu gumman!

2009-03-09 @ 21:55:32
URL: http://adelinaadelina.blogg.se/
Postat av: Anonym

Verkligen som du har nu. OCh på sommaren kommer säkert solen bleka det lite mer och det kommer nog bli ännu snyggare och så kommer du bli brunare = SKITSNYGGT

2009-03-10 @ 22:51:48
Postat av: ulrica

det första, :) besök gärna min blogg om du vill :)

2010-12-12 @ 19:52:25
URL: http://mynameisulrica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0