- Torsdag

Hello! Idag har jag haft en bra dag. Skolan gick snabbt och jag fick reda på att jag fick MVG på alla delar (läsförståelse, muntligt, skrivdelen) på svenska nationella! Jätteglad blev jag. Efter skolan gick jag & Merdin ner till stan sen mötte vi Malin och Matte & Co och de var meningen att vi skulle äta me dom, men det slutade med att jag och Merdin åt på Chicken medans dom andra åt på Gu' va gott. Sviker ju aldrig Chicken haha! Sen gick vi runt lite, försökte kolla lite presenter åt Martina som fyller 11 imorron, och Lisa som fyller år på lördag, ska ju på hennes födelsedagsfest då måste man ju ha med sig en present :) Har iallafall 2 presenter till min lillasyster nu, sen får jag åka till stan igen imorron för att kolla till Lisa.

Nu sitter jag här och ska plugga lite spanska snart, har världens största prov nästa tisdag! Imorron är det fredag, skönt. Antingen blir det en skön hemmakväll eftersom jag ska på fest på lördag, eller så tar jag en fika med tjejerna eller Merdin. Får se hur det blir :)

Uppdaterar senare, puss!


Kommentarer
Postat av: Anonym

vad fick du för poäng? det va ju så där siffror 1-10...

2009-03-26 @ 20:23:56
Postat av: Caroline

Ingen aning, det kollade jag inte, hade bara stabilt MVG sa hon, fick nog högsta på alla delarna antar jag?

2009-03-26 @ 20:43:23
URL: http://carolinestahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0