- Torsdag

Underbar dag! Jag blir på så himla bra humör så fort det är bra väder, har varit jätteglad hela dagen på grund av solskenet och den blå himlen! Skola idag som vanligt då, men på rasterna gick vi ut och satte oss i solen, åååh mys! Längtar tills uteserveringarna på fiken öppnar, så härligt och sitta där i solen och fika :) Slutade tidigt idag, 1, och sen gick jag och Merdin ner till stan, åt på Chicken som vanligt sen gick vi runt lite. Han kollade efter en jacka och skor och jag efter lite allt möjligt. Sen köpte vi glass på MC bara för att få ännu mer vårkänslor, haha. Sen tog jag bussen hem vid 4.
 Nu sitter jag här, mamma och jag har precis trashat mina leggins, snyggt blev det. Det ser ut typ exakt såhär, bilden är lånad av en annan blogg:



Skriver senare, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0