- Torsdag

Idag gick skoldagen väldigt snabbt, trots att vi hade 2 prov. Soprov och idrottsprov, båda gick nog bra. Det kändes så iallafall :) Efter skolan gick jag & Dajana till stan ett tag, fixade lite grejer inför imorron. Fest/konsert i Borgen imorron kväll för er som inte vet vad jag snackar om :) Sen tog jag bussen hem. Imorron är det nationella prov i engelska också, har laddat upp med massa lösgodis jag köpte idag! Jag tror att det är läsförståelse & hörförståelse imorron, sen om nån/några veckor kommer skrivdelen. Sen efter det kommer MATTEN, hjälp säger jag bara!

Nu har jag kollat ut mina nästa köp, som jag ska köpa nästa vecka! Oh längtar! Att shoppa är de bästa jag vet :)

Skriver lite senare, puss!

Kommentarer
Postat av: Anonym

vad är det för fest?? ^^

2009-03-13 @ 17:53:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0