- Tisdag

Vilken lång och jobbig skoldag .. gick upp typ en kvart innan vi började, struntade i och fixa mig och gick till skolan i myskläder. Det kan va skönt ibland. Var jättetrött hela dagen, hade den jobbigaste lektionen på hela veckan i slutet av dagen, 2 timmars hemkunskap. Slutade vid kvart över 4, då träffade jag Merdin en snabbis sen åkte jag hem. Har suttit och pluggat lite nu, känner mig duktig. Det första jag gjorde när jag kom hem var att ta fram böckerna! Har pluggat på både idrotten & So:n nu, trots att det är iövermorron vi har prov och inte imorron! Jag som alltid pluggar i sista sekunden annars. Behövs bara lite mer plugg sen sitter nog allt :)

Bjuder på en bild från melodifestivalen, jag och min bebis Dajana!



Kommentarer
Postat av: Anonym

du är en jätte söt tjej, gillar verkligen din blogg! men de skulle vara roligt om du berättade lite om ditt ursprung :) ?

2009-03-10 @ 20:02:05
Postat av: Anonym

så jääävla vackra! :)

2009-03-12 @ 16:16:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0