- Tisdag

Hello! Lång skoldag idag, men den gick ganska snabbt ändå. Hade muntligt nationellt matte prov, haha tänker inte säga mer än att matte absolut inte är mitt starkaste ämne. Hade även spanska prov, tror att det gick bra faktiskt. Idag har det varit så skönt ute, inte alls kallt, förutom att det blåser ganska mycket, men när jag & Dajana satt ute i solen på typ alla raster var det jättevarmt och skönt. Imorron ska det tydligen bli runt 15 grader, så härligt, våren är här! Sista lektionen hade vi hemkunskap som vanligt, men vi fick sluta halv 4 istället för 4, skönt!

Ikväll är det Desperate Housewifes, missa inte det!

Min favorit i Desperate Housewifes måste nog vara Gabrielle (Eva Longoria), hon är både snygg och rolig. Tycker även om Susan (Teri Hatcher), hon är dum i huvudet haha!





Vilken är er favorit i DH?

Kommentarer
Postat av: -

jag gillar dom du nyss sade men jag tycker endå att bree gör en bra insats i sin roll hon spelar perfect och det kan knappast vara enkelt , lynette är också cool med sin '' alltid stressad roll '' men gabriell är nog endå bäst , men det är kul att teri alltid klantar sig, juanite gabrielles barn är också rolig

2009-04-07 @ 21:50:08
Postat av: Anonym

Eva Longoria (:

2009-07-08 @ 01:15:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0