- Tisdag

Studiedag, trött trött trött. Det är strålande sol ute och 8+ och jag sitter här. Men ska snart ta en promenad, måste ut iaf. Måste plugga lite NO och hemkunskap senare också, och sen ikväll är det ju Desperate housewifes. Imorron är det skola igen, skönt på något sätt, jag blir så seg när jag har ledigt. Sover tills 1-2 varje dag och när jag går ut (OM jag går ut) blir det alltid sent på kvällen, vänder på dygnet helt och hållet.

Känner att mitt bloggande är väldigt tråkigt just nu, kom gärna med tips om vad ni vill att jag ska blogga om!

Hörs senare, PUSS.

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag vet att du kanske får höra det rätt ofta men jag vill se outfits, klänningarna du lovat att vis sen skulle det va kul att se annat i din garderob. Nu när du inte verkar ha så mkt för dig när du e ledig så skulle du ju kunna fota kläder o lägenheten o outfits och sånt i någon timme lr två, sen kan du ju visa det i omgångar om du känner för det :D

2009-03-17 @ 15:27:52
Postat av: Anonym

tips. lägg ut mer kläder och skor som du hittat på internet eller i stan t.ex. det är mycket roligare att läsa då :) tycker jag iallfall! oufits borde du inte lägga ut, inte roligt att se xD

2009-03-17 @ 20:16:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0